
כל הדרכים ליצור איתנו קשר
האתר שלנו נותן מענה למגוון גדול של נושאים, עם היצע שהולך ומתרחב. אם לא מצאתם מענה באתר, אתם מוזמנים לפנות אלינו במגוון דרכים.
אם ברצונכם לפנות אלינו לגבי טיסה עתידית, עומדים ברשותכם מספר דרכים ליצור איתנו קשר:
שליחת וואטסאפ למספר 03-977-1111
שעות הפעילות:
ימים ראשון עד חמישי: 08:30 - 19:00
מעבר לשעות הפעילות יינתן מענה לטיסות הממריאות בטווח 24 השעות הקרובות בלבד.
יום שישי וערבי חג: 08:00 - 13:00
מוצאי שבת: 20:00 - 23:00
שליחת הודעה בפייסבוק
ימים ראשון עד חמישי: 08:00 - 23:00
יום שישי: 08:00 - 15:00
מוצאי שבת: 20:00 - 23:00
פנייה למוקד הטלפוני
03-977-1111 או 2250* בשעות הפעילות:
ימים ראשון עד חמישי: 08:30 - 19:30
יום שישי: 08:00 - 13:00
מוצאי שבת: 20:00 - 23:30
מייל ייעדי לנוסעים עם מוגבלות
לבירורים בנוגע להזמנות קיימות ניתן לשלוח מייל לכתובת: nagish@elal.co.il
*חשוב לפנות עם מספר הזמנה או מספר נוסע מתמיד על מנת שנוכל לטפל באופן מהיר ומדויק.
אם ברצונכם לפנות אלינו לאחר טיסה או בנוגע לטיסה שבוטלה באפשרותכם לפנות אלינו באמצעות הטופס הדיגיטלי.
פניות בטווח של 21 יום מהטיסה
ניתן לפנות אלינו בוואטסאפ למספר 03-977-1150.
שעות הפעילות:
ימים ראשון עד חמישי: 16:00 - 24:00
שישי: 13:00 - 16:00
מוצאי שבת: 20:00 – 24:00
עברו מעל 21 יום מהטיסה?
ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות הטופס הדיגיטלי >
לקוחות במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב? אנו מעמידים לרשותכם קווים ייעודיים ליצירת קשר.
פנייה למוקד טלפוני
לקוחות פלטינה: 03-977-1212
לקוחות זהב: 03-977-1000
שעות הפעילות:
ימים ראשון עד חמישי: 08:30 - 23:30
יום שישי: 08:00 - 13:00
מוצאי שבת: 20:00 - 23:30
פנייה בהודעת וואטסאפ למספר 03-977-1111
שעות הפעילות:
ימים ראשון עד חמישי: 08:30 - 19:00
מעבר לשעות הפעילות יינתן מענה לטיסות הממריאות בטווח 24 השעות הקרובות בלבד.
יום שישי וערבי חג: 08:00 - 13:00
מוצאי שבת: 20:00 - 23:30
פנייה במייל
ניתן לפנות להנהלת חטיבת הלקוחות והשירות בנושאים הקשורים לשירות לקוחות במייל: Telloren@elal.co.il
שליחת דואר - משרד ראשי
דברי דואר וכתבי בית דין יש לשלוח לכתובת זו בלבד:
אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ
ת.ד. 41
נמל תעופה בן גוריון 7015001